Sunday, August 15, 2010

SENGAL PART II



 


entah kenapa aku rasa mengarut pulak cakap pasal topik ni kat entry yang lepas.tadi dengan sengalnya aku carik maksud perkataan ni.dan ni yang aku jumpa dekat SINI .

sengal

A Malaysia slang that means stupid or acts like a stupid, just pretend to be stupid, or really stupid, silly , moron

siap bagi contoh ayat:

Kau sengal gilew ar! ( u are so sengal)
aqmal baik okey? ko tu sengal! ( aqmal is a good guy, u sengal!)

lepas tu dekat situ pulak siap promote untuk beli MUG, T-SHIRTS, GREETING CARD, TOPI..ahh..macam-macam lah.semua ada tulis "SENGAL".

style jugak.haha kalau rasa korang sengal bole beli kot.boleh pulak diorang ni buat bisnes ye.agaknya..siapa yang akan beli ye?



kecik sangat kot tulisan tu




cara gak idea nih






aku bagi hadiah kat korang nak??


1 comment:

gaara said...

aku nk topi 1 leh??