Monday, July 26, 2010

korang lah bagi tajuk

masa aku tulis ni aku tak tau apa yang aku nak tulis sebenarnya. tapi aku cuba jugak lah tulis.camni lah..tadi aku rasa sedikit tergugat.kecewa mungkin.tapi bukan kes berat.runsing tapi masih terkawal.apa kes nya ni?..kesnya ialah identitiku telah terdedah.oh..tidak.impian aku yang ingin menjadi seorang anonymous-dan-boleh-stalking-blog-mereka-tanpe-diketahui telah kecundang.

kantoi?..ye..kantoi.tapi sorang je la yang tau.siap tulis email lagi.tak lah hebat sangat sebab email aku memang telah diketahui umum maka tak hairanlah si penulis komen itu dapat meneka siapa aku.cume point nya kat sini aku bukan rasa tergugat jika dia mengetahui identiti aku tapi sebab goal aku dah kompem2 la tak achieve.adoi.kalo tau pon diam-diam dah lah.tak payah bagi tau walaupon kamu tau.biar aku perasan sendiri yang tiada siapa-siapa kenal aku.

walaubagaimanepon ada satu cara je untuk aku mengatasi masalah ini.aku akan terus pretend yang si penulis itu tak penah memberi komen sebegitu.dan sesiapa jua yang dapat meneka juga akan aku abaikan.hasilnya aku bakal mendelete komen-komen mereka dan aku boleh terus perasan sendiri.baru la slogan 'glad to be anonymous' masih boleh digunapakai kan.ye..baru puas hati aku skarang.ha..bernas tak idea aku ni?..ngeee...




"glad to be anonymous"

2 comments:

Bidadari said...

bernas? itu vongok. muahaha

kacang berkeju said...

trimas juge.aku anggap sbg 1 pujian wlaupun x.haha.ko kne paham situasi die skarang.bnde 'vongok' ni je yg bole memuaskan hati.jadi..kalo begitu ape pon kamu kate..ade ke aku kesah?.hwahaha