Tuesday, April 5, 2011

tua di usia 24

bila badan dah selalu sakit-sakit..lenguh-lenguh..

bila cepat lupa banyak benda-benda penting..

bila pergi mana-mana semua panggil 'kak'..

bila naik tangga pun rasa tak larat..

aku terasa diri ni dah tua.

tapi yang sebenarnya aku penat. mungkin kerja terlampau banyak.busy tak habis-habis.

so..

badan pun sakit-sakit..lenguh..

benda penting pun banyak yang aku tak ingat..

dan semua panggil aku 'kak' mungkin sebab bila keluar little L selalu dengan aku..

dan bila rasa terlampau penat so aku akan prefer naik lif je untuk naik ke tingkat atas walaupun naik tangga tu adalah kebiasaan aku selama ni.

ah..tiba-tiba aku rasa macam nak pergi buat body massage dgn ibuk neng.

ok la..permisi ya.nak rilek-rilek sambil menikmati traditional massage beraromaterapi jap.

No comments: