Wednesday, April 13, 2011

ba wau ro ya nga

entah kenapa aku rasa bosan.dah lama tak bersiar-siar dan mencuci mata juge minda.terasa mau tengok wayang dan jalan-jalan cari makan.dari hari tu mengidam nak makan Raspberry Muffin Romance.




saya mau ke KLCC.tengok movie kat TGV lepas tu boleh lah window shopping carik kasut dengan cap untuk little L.dari hari tu ushar cap warna cream kat Poney tapi tak dapat nak beli.sebab tak cukup bajet pulak.haha

ahh..sebenarnya aku sekarang tengah boring tunggu customer takde dari tadi.sudahnya duduk depan laptop dan buat la apa yang patut.

adoi..sebenarnya lagi boring sebab bila teringin nak buat something tapi status poket dan beg duit tak mengizinkan.masa beg duit tengah 'gemuk' dan jumlah dalam akaun bank nampak meriah memang best.bile dah tak berapa meriah, tiba-tiba kepala jadi serabut dan hormon jadi tak tentu hala.aku bukan seorang yang suka shopping.paling kuat barang-barang untuk little L.cuma bila dah banyak tanggungan tu yang boleh buat poket dan purse jadi 'ramping' tanpa perlu ber shopping atau bersiar-siar sambil membuang duit.

*kelihatan beberapa orang masuk dan mahu bertanya sesuatu kepada diriku.

wah..customer sudah ada.jadi aku chow dulu lah.maka tahap keboringan aku pun reduce sebanyak 30%.

notakaki: recently, aku dah macam kekurangan 'juice' keterujaan dalam diri.tak sabar nak tunggu bulan june menjelma untuk mengembalikan 'juice' yang berkurangan.

1 comment:

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)