Friday, December 10, 2010

hati yang kecewa

petang yang mendebarkan. tak sabar nak check email. aku masuk password dan sign in. aku tekan inbox yang penuh dengan email yang belum dibuka. mata aku pantas mencari email yang di harapkan.

scroll..and scroll..

err..xde?

aku tak dapat email. terasa sedikit kecewa.

TIBA-TIBA..

aku rase nak makan lollipop dengan aiskrim walaupun selalunye aku tak pernah-pernah makan 

TIBA-TIBA..

aku rase nak pegi jalan-jalan tepi pantai walaupun kat tempat aku takde pantai

TIBA-TIBA..

aku rase nak bermalas-malasan dari pagi sampai petang sehingga ke malam walaupun berlambak kerja yang aku patut selesaikan

TIBA-TIBA..

aku rase nak bergayut dan berbual-bual dengan sesiape saje yang angkat call walaupun sekarang kredit aku memang low

TIBA-TIBA..

aku rase nak dengar lagu-lagu nasyid yang menenangkan walaupun sebenarnye aku jarang dengar lagu 

semua sebab hati yang kecewa (bukan putus cinta!!)

tapi lepas tu aku sempat bace entry ke mana lagi perlu kembali

so sekarang aku dah ok.

notakaki: 'every cloud has its siver lining'


No comments: