Thursday, December 23, 2010

time is running fast

lagi 7 hari nak melangkah ke 2011. laju kan masa berlalu? 

aku rasa tua. tapi bahagia sebab bangun pagi tadi little L terus hug aku. dan encik housemate bagi surprise.

sebenarnye..

lately aku memang busy. busy sangat. busy gila.

ok..ok..

aku tau korang pon same. tak kisah lah.

sebenarnya hari ni cuti so sempat lah nak jengah blog. walaupun cuti sekali je each week tapi aku suka dengan kerja aku. err..not really kerja kot. next june aku ada planning aku yang lain. yang pastinya memang aku dah lari jauh gila dari field aku yang dulu. wutever it is, aku bersyukur sebab dah jumpa apa yang aku nak. alhamdulillah. hanya kat DIA aku berserah.

so..berbalik kepada tadi, aku bahagia bila bangun pagi ni coz its different than hari yang lain. hari lain busy sangat tapi hari ni dapat rilek gile dan bersantai-santai.

oh ye..thanx kat korang yang wish birthday aku hari ni k.

notakaki: azam tahun baru aku dah start since maal hijrah hari tu. ape azam korang huh?

No comments: