Friday, January 20, 2012

mengimbau kenangan

hari ni rajin pulak aku online. bukak mukabuku dan stalk profile member-member lame dari sekolah dulu sampai member kat u.

ape yang aku boleh kate...err..tak terkate sebenarnye.perasaan bercampur-baur dan tak dapat digambarkan.

sebenarnya..aku rindu mereka semua.aku nak putar semula masa dan kembali ke zaman dahulu kala. kembali semlua menjadi seorang remaja dan super single.having fun together dan menikmati saat-saat indah remaja semula. waah.. berangan habis aku ni.

tadi..masa aku tengok picture mereka..aku terharu juge terkilan juge tak sangka.ramai jugak yang dah kahwin ye.alhamdulillah.at least aku tak rase janggal seperti mula-mula aku berumahtangga dulu.masa tu aku kahwin antara paling awal di kalangan kawan-kawan aku.dan aku rasa pelik..malu (aku pun tak paham kenapa aku rasa malu tapi memang aku rasa malu waktu tu) dan isolated.sebab mereka masih single tapi aku dah berdua.tak dapat luangkan masa dengan my BFFs.but now it's really different.

KITA SAMA!!

aku suka..

masing-masing dah start ada anak-anak.fokus dekat family masing-masing just like i did. well..i'm happy for them.

nak cerita lagi..pasal seorang mamat satu kelas dengan aku dulu masa kat u. dulu..persepsi aku kat dia  ialah aku tak rasa dia akan kahwin. aku selalu tertanye-tanye orang macam dia boleh ke jadi orang yang nak pikul tanggungjawab. sebab dia seems like selfish..tak campur orang, kerja sendiri siap tapi kerja group selalu hampeh sikit. tak pandang perempuan langsung tapi tak sangka pulak ade awek.

wutever it is..hakikatnya dia dah kahwin dah pon. walaupun aku macam tak percaya je.

eh..untuk kawan-kawan aku yang masih single..aku doakan korang cepat-cepat dapat jodoh yang baik.next, berumahtangga dan bahagia dunia akhirat termasuk aku.amin.

notakaki: my little L sangat sayang adik dia little A..i likeee!! nanti aku nak upload picture mereka insyaallah.


No comments: